قاللولي الحب مش عاشق
ومعشوقوا
وان العشق له مرارة
مسيرك مرة هتدوقوا
وقاللوا كتيير يا عالم
اصحوا او فوقوا
ومين يسمع
خطاوي كتير بدأناها
ومين يرجع
هموم الدنيا بتشقق
وكل منشي بنتأتأ
جروح ف جروح
فيفضل قلبنا معلق
ونعشق قد مبنعشق
هيجي الحلم يدلدق
وكل الجاي بنعيشة
كناية لروح
#انا لوحدي
ومعشوقوا
وان العشق له مرارة
مسيرك مرة هتدوقوا
وقاللوا كتيير يا عالم
اصحوا او فوقوا
ومين يسمع
خطاوي كتير بدأناها
ومين يرجع
هموم الدنيا بتشقق
وكل منشي بنتأتأ
جروح ف جروح
فيفضل قلبنا معلق
ونعشق قد مبنعشق
هيجي الحلم يدلدق
وكل الجاي بنعيشة
كناية لروح
#انا لوحدي
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق
ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.